Berlinski ogranak globalne marketinške agencije Saatchi & Saatchi, čije se sjedište nalazi u New Yorku, je došao na zanimljivu ideju za kampanju o podizanju svijesti javnosti o problemima beskućnika širom Evrope.
Naime, oni su odlučili da vremensku prognozu na televizijama vode upravo beskućnici.
Ideja je prvobitno testirana u Rumuniji, gdje je na televizijskoj stanici Prima vremensku prognozu vodio 42-godišnji beskućnik Catalin.
Ideja je da svi voditelji, kao i Catalin, uz vremensku prognozu govore i o utjecajima vremenskih prilika na beskućnike. Na kraju vremenske prognoze se traže donacije za humanitarnu organizaciju Day of Hope.
Kampanja je već lansirana u Rumuniji i Rusiji, a uskoro će biti pokrenuta i u Njemačkoj, Švicarskoj i Poljskoj.
"Ovo je jako jednostavna, ali i iznenađujuća ideja. Očekujemo da će privući veliku pažnju, pokrenuti debate oko ovog važnog problema i najvažnije od svega, očekujemo da će povećati donacije", rekao je John Pallant, regionalni direktor za Saatchi & Saatchi.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Objavi komentar